اخبار فرهنگی

وجود بطری آب معدنی در سریال معروف تاریخی خبرساز شد!!

اخبار فرهنگی – وجود بطری آب معدنی در سریال معروف تاریخی خبرساز شد!!

نوشته های مشابه
وجود یک بطری پلاستیکی در پس زمینه یک عکس تبلیغاتی برای فصل جدید سریال تلویزیونی سریال داونتون ابی خبرساز شده است.

در این عکس، روی تاقچه ای پشت سر دو شخصیت این سریال تاریخی، یعنی هیو بونویل و لارا کارمایکل، یک بطری پلاستیکی آب قرار دارد.

بطری های پلاستیکی در بریتانیا تا اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی رواج نداشتند – یعنی حدود ۳۶ سال پس از زمانی که وقایع فصل های تازه داونتون ابی در آن رخ می دهند.

این عکس نخستین بار در اینستاگرام قرار گرفت و چشم های تیز مشتاقان سریال، بطری آب پشت سر بازیگرها را دید و این گاف را به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش کردند. تهیه کنندگان اکنون آن را از اینستاگرام و وبسایت آی تی وی حذف کرده اند.

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال داونتون

 این نخستین گاف سازندگان سریال داونتون ابی نیست. در صحنه هایی از قسمت های پیشین این سریال، آنتن های تلویزیونی و خط کشی های زرد خیابانی هم دیده شده است و شماری از ببینندگان نیز از عدم تناسب برخی از اصطلاح های عامیانه با زبان مرسوم در آن دوران تاریخی نیز شکایت کرده اند.

با این حال جولیان فلوز،‌ نویسنده این سریال، از آن دفاع کرده و گفته است که به باور او این سریال به قدر کافی دقیق است.

سریال داونتون ابی به تهیه کنندگی شبکه تلویزیونی مستقل آی تی وی۱ بریتانیا، داستان زندگی خانواده ای اشرافی و پیشخدمت های آنان را در دوران پادشاهی شاه جورج پنجم روایت می کند.

این سریال که تاکنون برنده جوایز گلدن گلوب و امی شده است، امسال نیز نامزد جایزه تلویزیونی امی در رشته بهترین سریال درام شده است.

علاوه بر این، میشل داکری در رشته بهترین بازیگر زن سریال درام و سه بازیگر دیگر این سریال در رشته بهترین بازیگران نقش مکمل نامزد جایزه امی ۲۰۱۴ شده اند.

پخش فصل پنجم سریال داونتون ابی در سپتامبر آغاز خواهد شد.

اخبار فرهنگی – کافه سینما

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا