اخبار فرهنگی

نگار جواهریان با قندون جهیزیه می آید!

اخبار,اخبارفرهنگی, نگار جواهریان

 

 اخبار فرهنگی – نگار جواهریان با قندون جهیزیه می آید!

علی ملاقلی پور کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» در ۱۱ شهریور ماه خبر داد.

وی در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری فیلم جدیدش گفت: «قندون جهیزیه» یک فیلم اجتماعی با, ته مایه های طنز است و تمام لوکیشن‌های این فیلم در شهر تهران است که حدود ۴۰ جلسه برای فیلمبرداری آن پیش بینی کرده ایم.
 
ملاقلی پور به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: اکبر عبدی، نگار جواهریان، افسانه چهره آزاد، کریم اکبری مبارکه، حسن عباسی، مصطفی ساسانی، حیدر زقمی و … در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فرزند مرحوم رسول ملاقلی پور تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر دوره سی و سوم آماده کنیم.

علی ملاقلی پور در پایان این گفت وگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: عطا و معصومه زن و شوهری هستند که در خانه ای مستاجر بوده و موعد تخلیه منزل مسکونی شان فرار رسیده است اما عطا می خواهد هر طور که شده قرارداد را تمدید کند با آنکه او با عدم توانایی مالی مواجه است و …

عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه کننده: سعید سعدی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، دستیار اول فیلمبردار: امید روح افروز، طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد، طراح چهره پردازی: سهند ترابی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدی قپانی، جانشین تولید: جواد سلیمانی، صدابردار: حسین بشاش، منشی صحنه: نفیسه ذاکری،طراح گریم: سهند ترابی، عکاس: سمیه میری.
 
برپایه این گزارش، نویسندگی فیلمنامه «قندون جهیزیه» بر عهده علی ملاقلی پور است . این فیلم در ابتدا نام فیلم «قندون جهیزیه من کجاست» بود که به «قندون جهیزیه» تغییر نام داد.
بنابراین گزارش، «علی ملاقلی پور» پیش از این سابقه دستیاری کارگردانانی نظیر زنده یاد رسول ملاقلی پور و بهرام توکلی را دارد و هچنین با ساخت آثار مستند و فیلم‌های کوتاه در حیطه فیلمسازی فعالیت داشته است

  اخبار فرهنگی – جام جم 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا