آموزش قلاب بافی و بافتنی

آموزش بافت کلاه و شال گردن سری ششم

مدل شال گردن بافتنی دخترانه ,کلاه بافتنی ,کلاه بافتنی پسرانه, شال گردن بافتنی ,اموزش بافتنی, آموزش بافتنی ,بافت شال ,بافت کلاه, مدل کلاه, مدل بافت

وسایل مورد نیاز

۴ کلاف ۲ رنگ ۱۰۰ گرمی- میل شمارۀ ۴

طریقۀ بافت

۹۰ دانه سر انداخته شود. تا بلندی ۴ سانتی‌متر کشباف یکی از زیر- یکی از رو ببافید. بعد از آن با مدل پیچ طنابی به این صورت دانه‌ها را تقسیم‌بندی کنید.

رج اول: ۲ تا از زیر- حاشیه- ۲ تا از رو- ۶ دانه از زیر- ۲ تا از رو- ۶ تا از زیر، تا آخر دانه‌ها ببافید. هر ۶ رج در میان دانه‌های ۶ دانه از زیر را به صورت ضربدری ۳×۳ جابه‌جا کنید.
بافت را تا بلندی ۴۰ سانتی‌متر ببافید. تمام رج‌های برگشت را نیز همان طوری که دانه‌ها دیده می‌شوند، بافته می‌شود. سپس درز کناری را دوخته و درز بالای کلاه را نیز کوک زده، جمع کنید و ۲ دانه منگوله نیز به سر کلاه وصل کنید.

طریقۀ بافت شال گردن

۳۰ دانه سر انداخته شود. ۱۲ دانه کشباف، ۲ دانه از زیر- ۲ دانه از رو ببافید.
۶ دانه از زیر و دوباره ۱۲ دانه کشباف ۲ دانه از رو- ۲ دانه از زیر ببافید. بافت را تا بلندی دلخواه ادمه دهید. هر ۶ رج در میان ۶ دانه از زیر را جهت پیچ طنابی به صورت ضربدری ۳×۳ جابه‌جا کنید. در آخر دانه‌ها را کور کنید. دو سر بافت را با نخ و سوزن کوک زده، جمع کنید و دو عدد منگوله نیز به دو سر بافت وصل کنید. کلاه و شال گردن بسیار جالب و زیبایی است.
امیدوارم مادرهای عزیز ببافند و مورد استفاده قرار دهند.

 گرد آوری مطالب : قلاب بافی و بافتنی را با توضیحات کامل و مرحله به مرحله برای همه نوع بافت مثل انواع کلاه دخترانه و لیف و شنل و انواع بافت ها و بافت انواع یقه ها و دستگیره ها همچنین پیراهن دخترانه بافتنی خوشگل دخترانه و زنانه را به صورت رایگان دارد و حتی به شما کمک می کنیم که برا اساس جدول اندازه گیری بافتنی درست و مناسبی را داشته باشید تا بتوانید یک بافت عالی ارائه دهید آموزش های ما همراه با فیلم آموزشی رایگان هستند با ما همراه باشید و از وقت خودتان نهایت استفاده را بکنید

۲.۸/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا