اخبار فرهنگی

کریستین استوارت, نقش مقابل پیمان معادی در کمپ ایکس ری از بازیگری کناره می گیرد!

اخبار,اخبارفرهنگی,کریستین استوارت

اخبارفرهنگی – کریستین استوارت, نقش مقابل پیمان معادی در “کمپ ایکس ری” از بازیگری کناره می گیرد!

کریستین استوارت که نام او در سال ۲۰۱۲ از سوی مجله فوربس به‌عنوان دریافت کننده بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن اعلام شده بود، گفته است که قصد دارد برای مدتی به مرخصی برود.

کریستین استوارت، بازیگر مجموعه سینمایی « گرگ‌و‌میش» که این روزها همراه با پیمان معادی در فیلم «اردوگاه اشعه‌ایکس» ظاهر شده، اعلام کرده است که برای مدتی از بازیگری کناره‌گیری خواهد کرد و به کارهای دیگری مانند سفال‌گری خواهد پرداخت.

کریستین استوارت که نام او در سال ۲۰۱۲ از سوی مجله فوربس به‌عنوان دریافت کننده بیشترین دستمزد در میان بازیگران زن اعلام شده بود، گفته است که قصد دارد برای مدتی به مرخصی برود. گاردین روز جمعه گزارش داد که این بازیگر گفته است که قصد دارد برای مدتی به فعالیت‌های خلاقه دیگری بپردازد.

کریستین استوارت ۲۴ ساله که در چهار سال گذشته در ۱۰ فیلم ظاهر شده، در گفت‌وگو با یو.اس.ای تودی اظهار داشت که از این کار خسته شده است. وی در این مصاحبه گفت: «می‌خواهم مدتی از این کار مرخصی بگیرم چون دو سال است که مدام دارم کار می‌کنم. من یک بازیگر هستم و فرم هنری من همین است، و چون خیلی جوان بودم که کارم را شروع کردم، همیشه موقعی که به فرم‌های دیگری فکر می‌کردم که دلم می‌خواست در آنها خلاقیتی داشته باشم، مرعوب می‌شدم و اعتماد به نفس نداشتم.»

استوارت کارهایی مانند کارگردانی فیلم و سفال‌گری را به‌عنوان علایق خود برشمرد. وی در ادامه این مصاحبه گفت: «می‌خواهم کارگاهی در مرکز شهر لس‌آنجلس بخرم و در آنجا با دست خودم چیزهایی بسازم. من این تصمیم را از چند هفته پیش گرفته‌ام. یک فیلم کوتاه می‌سازم.» وی همچنین گفت که با درآمد ۳۴.۵ میلیون دلاری که در فاصله ماه‌های می ۲۰۱۱ و می ۲۰۱۲ داشته است – زمانی که دوران اوج موفقیت مجموعه سینمایی «گرگ‌و‌میش» در گیشه بود- دیگر نگران چیزی نیست و می‌خواهد با خیال راحت به فعالیت‌های خلاق بپردازد.

این بازیگر متولد ۱۹۹۰ در لس‌آنجلس، اولین بار در سن ۹ سالگی در فیلمی تلویزیونی با عنوان «سیزدهمین سال» بازی کرد و سال ۲۰۰۲ با بازی در کنار جودی فاستر در فیلم «اتاق امن» دیوید فینچر در مسیر موفقیت قدم برداشت و پس از آن در آثاری مانند «زاتورا»، «به درون طبیعت وحشی» و «چه اتفاقی افتاد» حضور داشت و سرانجام با بازی در پنج فیلم مجموعه «گرگ‌و‌میش» به اوج رسید. وی اخیراً در فیلم «کمپ اشعه ایکس» در کنار پیمان معادی بازی کرده و فیلم «ابرهای سیلز ماریا» ساخته الیویه آسایا که کریستین استوارت در آن با ژولیت بینوش همراه شده، در ماه‌های اخیر در چند قاره به‌‌ نمایش درآمده است.

اخبارفرهنگی – آنا/سیمرغ

 

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا