مد و لباس

آموزش ژاکت بافتنی مدل جدید

آموزش ژاکت بافتنی مدل جدید

آموزش بافت ژاکت بافتنی

ژاکت

 

امشب براتون یک مدل ژاکت دکمه دار مردانه رو می خوام آموزش بدم تا همه با هم ببافیمو

برای بافت این ژاکت زیبا از دو رنگ کد ۱۹۰۰ و ۳۹۰۴ استفاده شده که از اولی ۵ کلاف و از دومی ۳ کلاف استفاده شده.

دستور بافت این ژاکت زیبای مردانه به این صورت است :

نوع بافت: ساده بافی،روبافی برای آموزش نوع بافت ها کلیک کنید.

جلو: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۴۶ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتریک رو، یک زیر کشبافت می بافیم. از این به بعد، بصورت۳ رج ساده با نخ ۳۹۰۴ و یک رج رکن با نخ ۱۹۰۰ تکرار کرده و ۴۸ سانتیمتر می بافیم. بعد از آن، برای آستین رگال ۳ دانه را تا آخر زیر بافته و از کنار ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کورمی کنیم. قد بافت به ۵۸ سانتیمتر که رسید، برای گودی یقه از وسط جلو، ۶+۳+۲+۱+۱+۱ دانه کور کرده و به اتمام می رسانیم.

پشت: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۹۶ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتر یک رو، ۱ زیر کشبافت می بافیم. بعد، مانند جلو بصورت ۳ رج ساده با نخ ۳۹۰۴ و یک رج رکن با نخ ۱۹۰۰ تکرار کرده و ۴۸ سانتیمتر می بافیم. بعد از آن برای آستین رگلان ۳ دانه از هر دو طرف را تا آخر زیر بافته و از کنار دانه های ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم. قد بافت به ۷۰ سانتیمتر که رسید، همه دانه ها را کور می کنیم.

آستین: با نخ ۱۹۰۰ بورجوم اسپورت ۴۰ دانه سر انداخته، ۵ سانتیمتر ۱ رو، ۱ زیر کشبافت می بافیم. بعد، مانند جلو بافته و در این میان هر ۱۲ رج یک بار از هر دو طرف ۱ دانه اضافه می کنیم. قد آستین به ۵۰ سانتیمتر که رسید از این به بعد، فقط با نخ ۳۹۰۴ ادامه داده، برای آستین رگال ۳ دانه از هر دو طرف را تا آخر زیر بافته و از کنار دانه های ۳ زیر، در هر رج رفت ۱ دانه کور می کنیم تا ۱۴ دانه باقی بماند. ۱۴ دانه را یکباره کور می کنیم.

سجاف :با نخ ۱۹۰۰ از جلو دانه در آورده، ۵ سانتیمتر ۱ رو ۱۱ زیر کشبافت می بافیم. در سجاف سمت چپ جا دکمه درست می کنیم.

یقه : با نخ ۳۹۰۴ از دور یقه دانه در آورده، ۵ سانتیمتر۱ رو، ۱۱ زیر کشبافت می بافیم. در سمت راست یقه جادکمه درست می کنیم
آخرین مدل مانتو ۲۰۱۹ را ببینید و مدلهای جدید و زیبای لباس کردی و مدل لباس خواب های جدید و تحریک کننده و مدل لباس دخترانه و مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه را مشاهده کنید و با مدل مانتو نخی های امسال آشنا شوید با ایران بانو همراه باشید

۴/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا