اخبار فرهنگی

سریال «زخم» در جدول پخش شبکه ۳

اخبار فرهنگی – «زخم» در جدول پخش شبکه ۳

سریال‌های زخم، همه چیز آنجاست و شمعدونی به ترتیب تا پایان سال از شبکه سه پخش خواهد شد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,سریال زخم,بازیگران سریال زخم,تصاویر سریال زخم

 مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه سه در نشست خبری به تشریح برنامه‌های این شبکه تا پایان سال پرداخت و گفت: با توجه به تغییر فصل و البته تغییر ساعت در نیمه دوم سال، تغییراتی در جدول پخش شبکه سه به وجود خواهد آمد.

وی به سریال‌هایی که از شبکه سه پخش می‌شود اشاره کرد و توضیح داد: سریال زخم به کارگردانی مسعود آب‌پرور طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته ناجا و از دوازدهم مهرماه به مدت ۱۵ شب به نمایش در خواهد آمد.

مدیر شبکه سه ادامه داد: زخم سریال اجتماعی و پلیسی است و برخلاف همیشه که این نوع سریال‌ها اکشن وحادثه‌ای هستند در سریال زخم، به موضوعات اجتماعی در حوزه بانوان پرداخته‌ایم.

وی درباره دومین سریالی که از این شبکه پخش خواهد شد، بیان کرد: سریال «همه چیز آنجاست» دومین سریالی است که بعد از زخم از شبکه سه به نمایش در خواهد آمد. این سریال ۵۰ قسمتی را شهرام شاه‌حسینی کارگردانی می‌کند.

زین‌العابدین شمعدونی را سومین سریالی ذکر کرد که از بهمن ماه در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است و درباره آن توضیح داد: این سریال را سروش صحت نوشته و خودش نیز آن را کارگردانی کرده است این سریال در ۵۰ قسمت در حال تهیه است که بعد از اتمام پخش سریال همه چیز آنجاست، به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره ساخت سریال نوروزی شبکه سه اظهار کرد: «بانوی آسمان‌ها» نام سریال نوروزی این شبکه است که محمدحسین لطیفی کارگردانی آن را برعهده دارد و تهیه‌کننده آن رضا جودی است.

مدیر شبکه سه به گزینه‌های سریال‌های ماه رمضان سال آینده اشاره کرد و گفت: تولید سریال «صبوح» را به عنوان گزینه اول ماه رمضان سال ۹۴ در نظر داریم که تیم کارگردانی و تولید آن گروه سازنده سریال دردسرهای عظیم است. برزو نیک‌نژاد به عنوان کارگردان و ایرج محمدی همراه مهران مهام تهیه‌کننده این مجموعه هستند.

وی افزود: سریال «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی هم در دست تولید است که احتمالا سال آینده پخش خواهد شد.

زین‌العابدین خاطرنشان کرد: فیلمنامه چند سریال هم در دست نگارش است که از میان آنها می‌توان به سریال نگین به تهیه‌کنندگی سیداحمد کاشانچی و نویسندگی مهرداد نیک‌نام، سریال ۲۶ قسمتی روز باران، سریال یادش بخیر پاییز به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست، و سریال زشت و زشت‌تر به نویسندگی سیدامین حسینیون و سریال پریا به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه اشاره کرد.

وی از ساخت سری دوم سریال پژمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با آقایان قاسمخانی و چگینی صحبت‌های نهایی انجام و قرار شده یک فیلم سینمایی و یک سریال به نام پژمان ۲ ساخته شود.

مدیر شبکه سه درباره سریال‌های خارجی این شبکه توضیح داد: سریال‌های خارجی افسانه خورشید و ماه و سری هفتم گروه تجسس را آماده پخش کرده‌ایم که در زمان مناسب به نمایش در خواهد آمد.وی درباره سریال‌های تاریخی این شبکه گفت: ساخت سریال علیمردان بختیاری و سرداران ضداستعماری را به مسعود جعفری‌جوزانی پیشنهاد داده‌ایم که در آینده تولید خواهد شد.

حضور گزارشگران جدید در برنامه های ورزشی

زین‌العابدین بیان کرد: نگاه رسانه ملی به ورزش یک نگاه توسعه‌گراست به همین خاطر ما در شبکه سه پخش مسابقات ورزشی را در دستور کار خود قرار داده و حق پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در کشور استرالیا و بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ ریو را خریداری کرده‌ایم. برنامه بازی‌های المپیک را به صورت انحصاری به زبان فارسی خریده‌ایم که این اتفاق برای اولین بار است که افتاده و می‌تواند در آینده پخش بازی‌های مختلف تاثیر زیادی بگذارد.

وی خواستار رفع جو فوتبال‌زده در کشور شد و در این‌باره گفت: ما سعی می‌کنیم با ساختن برنامه‌‌های مستند و جُنگ‌های هفتگی درباره ورزش‌های دیگری جز فوتبال، این فضا را تغییر دهیم.مدیر شبکه سه از به کارگیری مجریان و کارشناسان تازه در کنار پیشکسوتان ورزشی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به گسترش برنامه‌های ورزشی این نیاز احساس می‌شد که از مجریان و گزارشگران تازه‌نفس استفاده کنیم. در نوروز ۹۴سری دوم برنامه آقای گزارشگر پخش خواهد شد با این تفاوت که این برنامه در سری جدید فقط به فوتبال اختصاص نخواهد داشت و کسانی که به گزارشگری کشتی، والیبال و وزنه‌برداری نیز علاقه دارند می‌توانند در این برنامه حضور داشته باشند.

زین‌العابدین به پخش دو برنامه شبانه با اجرای احسان علیخانی و سیدعلی ضیاء اشاره کرد و گفت: پخش برنامه «پشت صحنه» با اجرای علیخانی و برنامه «بعضی‌ها» با اجرای سیدعلی ضیاء از هفته آینده آغاز خواهد شد. این دو برنامه گفت‌وگومحور هستند و از میان ورزشکاران، نخبگان فرهنگی و هنری و سیاستمداران افرادی انتخاب و درباره زندگی آنها گفت‌وگو خواهد شد. همچین یک برنامه با نام «تازه‌نفس‌ها» نیز تدارک دیده‌ایم که مختص نوجوانانی است که سن بلوغ را پشت سر می‌گذارند.

 

 اخبار فرهنگی – جام جم

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا