طالع بینی سال تولدعید نوروز

فال سال ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

فال سال 1400

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

 

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

طالع بینی امسال، نوید تحولات عظیم و نیز اخبار جدید زیادی را به برج میزان داده است. متولدین این برج، حساس و خردمندند و با نماد هوشی- احساسی منطقه البروج خواهان زندگی لذت بخش هستند، بنابراین به نوعی این سال برای شما با تجربیات جالب سپری خواهد شد. برخلاف سال قبل که میزانی ها بی حال و خواب آلوده بودند.

از آغاز این سال متوجه خواهید شد که خیلی کارتان کساد است. خوشبختانه طبق طالع بینی شما پیشنهاد های بهتری در این دوره خواهید داشت، پس نگران تغییرات نباشید و به دیدار خوشبختی بروید. اگر شما در این کار باقی بمانید، نمی توانید از استرس که برایتان خیلی قابل تحمل نیست دور باشید. در این زمان همچنین به خانواده تان توجه کنید. شخصی ممکن است مشکلات جدی پیش روی اعضای خانواده را کتمان کند. اگر ترسو باشد، راز خود را نگه می‌دارد سپس همدستش به کمک او می آید.

با آمدن فصل بهار تحول مهمی روی می دهد. سیاره ونوس بالأخره به همه میزانی ها لطف خواهد کرد. کنار شما شخص جالبی پدید می آید. او می تواند حتی دلبر
شما شود. نیمه دوم سال از لحاظ شغلی برایتان مثبت خواهد بود و شما سرانجام می توانید منتظر گردش کاری و نیز مراودات باشید. متأهل ها از عشق لذت خواهند برد و طالع بینی برای مجردها، تجربیات زیادی از ملاقات با افراد جنس مخالف پیش بینی کرده است.

شب های تابستان داغ شما عیناً به حرکات عاشقانه ترغیب می شوید. در سه ماهه سوم سال افتی پدید می آید. کسی درصدد سرقت خوشبختی شماست. از مشکلات فرار نکنید و با آنها روبرو شوید. زمانی که با افراد خائن نسبت به خود، مواجه می شوید خواهید دید قدرتمند تر از آن چیزی که فکر می کنید هستید.

در پایان سال در به تعویق انداختن تصمیمات مهمی که اکنون زمان مناسبی برای آنها نیست، آزاد هستید. مراقب سلامتی خود باشید، لباس خوب بپوشید و سرد تر شدن را دست کم نگیرید. در کریسمس اطرافیان و دوستان نزدیکتان را فراموش نکنید.
یک هدیه کوچک نشان می دهد که شما به آنها توجه می کنید و این آنها را خوشحال می کند.

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت و فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین تیر را هم بخوانید امیدورایم که امسال برای شما و خانواده تان سال خوبی باشد و همیشه موفق باشید

 

فال سال ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

۴.۲/۵ - (۲۹ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا