مد و لباس

ست هایی برای خوش پوشی خانم ها و آقایان در تابستان

این لباس‌ها هستند که روز ما را می‌سازند، ما را پشت تعریف خودشان پنهان می‌کنند و حتی گاهی به رفتار و کردارمان جهت می‌دهند. اگر روزی یک ست لباس تابستانه بپوشید، بی‌شک رفتارهایی سریع‌تر و شادتر خواهید داشت اما اگر لباسی رسمی یا نیمه رسمی تن کنید، فکرشده‌تر رفتار می‌کنید و از شیطنت‌تان کم می‌کنید. با هر کدام از این انتخاب‌ها می‌توان خوش‌پوش بود. مهم است انتخاب‌هایی خاص و کلیدی داشته باشید.

دوستداران کالج

KEYWORDS

یک کفش کالج، کلید طلایی ست لباس تابستانه شماست

 

ست لباس تابستانه یا زمستانه فرقی نمی‌کند. آقایان در میان انبوه کفش‌های‌شان همیشه به یک کالج نیاز دارند. پیشنهاد ما به شما کالج‌ برند «zara» است. این کالج به دلیل طرح کلاسیک می‌تواند همراه خوبی تا سال‌های بعد با شما باشد. از آن طراحی‌هایی که در اوج سادگی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد.

بالا بلند شوید

KEYWORDS

یک شلوار سورمه‌ای یا دودی، کلید طلایی ست لباس تابستانه شماست

 

یک شلوار سورمه‌ای یا دودی، کلید طلایی ست لباس تابستانه شماست؛ شما با انتخاب این رنگ‌ها، به سمت ستی شیک و فاخر پیش می‌روید. انتخاب این شلوار به شما کمک می‌کند، بلندتر و کشیده‌تر به نظر برسید. تضاد رنگی این کت و این شلوار به شما کمک می‌کند تا ظاهری چشمگیرتر داشته باشید.

تیپ خود را تکمیل کنید

KEYWORDS

در یک ست مناسب همیشه ساعت حرف اول را می‌زند

 

ساده بودن این ست لباس تابستانه دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از یک ساعت با بند خردلی هم استفاده کنید که با رنگ کمربند و کفش شما هماهنگی دارد. در یک ظاهر مناسب و شیک، همیشه یک ساعت خوب حرف اول را می‌زند و به ‌اصطلاح تکمیل‌کننده مجموعه شماست.

چهارشانه‌تر شوید

KEYWORDS

ساده بودن این ست لباس تابستانه دست شما را باز می‌گذارد

 

پوشیدن یک بلوز نازک یقه گرد ظاهر مناسب‌تری با حال و هوای تابستانی به شما می‌دهد. بلوز با بافت ریز و با رنگ آبی آسمانی انتخاب خوبی برای آقایان خوش‌اندام است؛ به خصوص آقایانی که دوست دارند چهارشانه‌تر از آنچه هستند به نظر برسند.

خوش لباس شوید

KEYWORDS

برای ست لباس تابستانه سراغ یک کمربند با رنگ خردلی بروید

 

برای ست لباس تابستانه مردانه سراغ یک کمربند با رنگ خردلی بروید؛ کمربندی اسپرت که این بار می‌خواهید با رنگ کفش و ساعت خود ست کنید. این یک کمربند ساده و البته اسپرت ویژه آقایانی است که به بستن کمربند اصرار دارند. در حالی که اگر شکم صافی دارید، نیازی به استفاده از کمربند نیست و فقط نقش کامل‌کننده ست را دارد.

تابستانی شوید

KEYWORDS

پیشنهاد ما برای ست لباس تابستانه کفش‌های «zara» است

 

این هم پیشنهاد ما برای آقایانی که طرفدار راحتی کفش‌های «zara» هستند. این کفش یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره شماست. یک کفش پارچه‌ای با کفی‌های مخصوصی که امکان گردش هوا در داخل کفش را حتی در طولانی‌مدت فراهم می‌کنند. اگر شما هم دنبال کفشی هستید که ساعت‌های طولانی بتوانید با آن کنار بیایید در انتخاب این مدل شک نکنید!

به روز باشید

KEYWORDS

شلوار اسپرت گت‌دار برای ست لباس تابستانه مردانه مناسب است

 

شلوار پیشنهادی ست لباس تابستانه مردانه ما برای این مجموعه، شلوار اسپرت گت‌دار است که به علت رنگش که با ست ما هماهنگی جالبی دارد، جلوه زیبایی به این مجموعه می‌دهد و این روزها زیاد به چشم می‌آید. این ترکیب با این شلوار اسپرت و راحت حس متفاوت بودن را به شما می‌دهد. این مدل شلوار بخشی از مد امسال است که در فروشگاه‌های اسپرت و مردانه به راحتی پیدا می‌کنید.

طرح دار بیندازید

KEYWORDS

برای ست کردن رنگ شال گردن‌تان می‌توانید سراغ رنگ‌های خاکی و طوسی بروید

 

برای ست کردن رنگ شال گردن‌تان می‌توانید سراغ رنگ‌های خاکی و طوسی بروید که در مایه همین ست باشد ولی سادگی ست شما را بشکند. این شال‌های نخی برای روزهای سرد نیست و برای خوش‌پوشی در روزهای تابستانی بهترین انتخاب است.

پسرهای جوان بخوانند

KEYWORDS

تی‌شرت سفید برای ست لباس تابستانه لازم است

 

به پیشنهاد ما پسرها برای ست لباس تابستانه همیشه باید یک تی‌شرت سفید در کمد خود داشته باشند؛ رنگی که با دیگر رنگ‌ها هماهنگی خوبی دارد. چنین رنگی را لازم نیست با شلواری به رنگ خودش ست کنید. شلواری با ترکیب رنگ مشکی یا خاکستری، تضاد خوبی با این رنگ دارد و جلوه خاصی به ست شما می‌دهد.

پرطرفدار و جوان پسند

KEYWORDS

با یک کلاه نقاب‌دار و اسپرت ست شما کامل می‌شود

 

حالا که یک ست لباس تابستانه و جوان‌پسند را کنار هم چیدید، با یک کلاه نقاب‌دار و اسپرت ست شما کامل می‌شود. به خصوص اگر اهل استفاده از عینک آفتابی نیستید، در این روزها از عینک استفاده کنید تا چشم‌های شما در برابر شدت نور محافظت شود.

چشم نوازی در میهمانی

حالا دیگر تابستان است و ما می‌خواهیم برای شما از فوت‌و فن خوش‌پوشی در  تابستان بگوییم؛برای ست کردن لباس تابستانه مردانه از پوشش‌هایی که به شما اجازه می‌دهند در روزهای تابستانی هم مثل همیشه متفاوت، مناسب و زیبا باشید و البته با حساب و کتاب!

مجذوب می‌شوید

KEYWORDS

رنگ بژ در ست های تابستانه جدید کاربرد زیادی دارد

 

یک رنگ خاص و شیک برای خانم‌هایی که متفاوت بودن را دوست دارند. این کفش طلایی- بژ در ست های تابستانه جدید کاربرد زیادی دارد و نمونه آن را می‌توانید درفروشگاه‌های برشکا پیدا کنید. رنگ خاص این کفش امکان ست شدن با دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها را دارد.

با رنگ سال بدرخشید

KEYWORDS

انتخاب یک رنگ خاص  زیباترین ست تابستانه را برای شما می‌سازد

 

این هم یک انتخاب برای خاص طلبان! رنگ خاص این پیراهن انتخاب ویژه‌ای برای تابستان است و بهترین و زیباترین ست های تابستانه را برای شما می‌سازد. رنگ این پیراهن از رنگ‌های سال است که با اضافه شدن کمربند با رنگ بژ خاص‌تر شده است.

کلاسیک و فانتزی

KEYWORDS

این کیف که هارمونی زیبایی با ست کفش‌ها دارد

 

با انتخاب این کیف بژ- طلایی ظاهر شما به هماهنگی و آراستگی که باید دست پیدا می‌کند. این کیف که هارمونی زیبایی با کفش‌ها دارد، با دسته‌های کوتاهش تیپ شما را به یک تیپ رسمی و کلاسیک تبدیل می‌کند.

خرابکاری نکنید

KEYWORDS

ست لباس تابستانه برای انتخاب سایر بخش‌ها محسوب می‌شود

 

حالا که پیراهن‌تان را به رنگ سبز انتخاب کرده‌اید، بهتر است اکسسوری شما هم سبز باشد تا با رنگ ست شما هماهنگ باشد چون پارچه‌ای که در پیراهن به کار رفته سبز و بژ است؛ پس به فکر دستبندی باشید که زیاد شلوغ نباشد زیرا کلاسیک بودن ست را زیر سوال می‌برد.

ریزه‌میزه‌های دوست داشتنی

 

KEYWORDS

بهتر است به این ست لباس تابستانه، یک گوشواره ظریف اضافه کنید

 

حالا بهتر است به این ست لباس تابستانه، یک گوشواره ظریف اضافه کنید و خود را در آینه تماشا کنید. پیشنهاد ما به شما برای این ست یک گوشواره ساده با سنگ‌های سبز است چون علاوه بر زیبایی، هارمونی جالبی را با ست ایجاد می‌کند. دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند، به‌طور حتم همه به انتخاب‌تان آفرین خواهند گفت.

اگر به دنبال ظرافت هستید

KEYWORDS

برای ست لباس تابستانه ساعت نگین‌دار با رنگ بژ را پیشنهاد می‌کنیم

 

برای اینکه رنگ سبز یکدست این ست لباس تابستانه بیش از حد جلب‌توجه نکند، دنبال ساعتی باشید که رنگ سبز با رنگی دیگر همراه باشد. ما برای این ست یک ساعت نگین‌دار با رنگ بژ را پیشنهاد می‌کنیم. رنگ بژ در کنار سبز همنشینی زیبایی پیدا می‌کند و زیبایی و وقار را در کنار هم به ظاهر شما می‌دهند.

سفید و مشکی ادامه دارد

KEYWORDS

عینک گربه‌ای هارمونی زیبایی را با این ست لباس تابستانه ایجاد می‌کند

 

ست کردن این عینک راه‌راه نشان از خوش‌سلیقگی شما دارد. پیشنهاد ما به شما برای این ست یک عینک گربه‌ای است که هارمونی زیبایی را با این ست لباس تابستانه  ایجاد می‌کند. این عینک که یکی از عینک‌های جدید بازار است، می‌تواند انتخاب خانم‌های مشکل پسند باشد.

از سادگی دربیایید

KEYWORDS

ست لباس تابستانه همراه با گوشواره ساده

 

اگر چنین گوشواره‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل ساده بودن بقیه ست لباس تابستانه است. این گوشواره می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شکستن سادگی تیپ شما باشد. برای چنین هدفی می‌توانید سراغ گوشواره با طرح‌های شلوغ و رنگی بروید.

برای خانم‌های آرام

KEYWORDS

کیف مشکی و سفید جلوه و زیبایی خاص خود را دارد

 

اگر در میان کیف‌های دوشی دنبال کیفی هستید تا در دورهمی‌های دوستانه، کافه‌نشینی‌های عصرگاهی و سایر برنامه‌های خود استفاده کنید، این مدل کیف اسپرت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کیف مشکی و سفید علاوه بر ست بودن با کفش، جلوه و زیبایی خاص خود را دارد.

یک پیشنهاد ساده

KEYWORDS

پیشنهاد ما به شما برای این ست لباس تابستانه شومیز جین کلید است

 

از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش، زیباست. خانم‌هایی که به جین علاقه دارند، با یک شومیز جین که مد امسال است، می‌توانند صاحب تیپی خاص و متفاوت شوند. این شومیز جین کلید این ست لباس تابستانه برای انتخاب سایر بخش‌ها محسوب می‌شود.

تیپ خاص

KEYWORDS

ست لباس تابستانه با یک شلوار جین همراه با برش آزاد است

 

این هم یک پیشنهاد برای دختر خانم‌های جوان که علاقه‌مند شلوار جین هستند. پیشنهاد ما به شما برای این ست لباس تابستانه یک شلوار جین با برش آزاد است که پیشنهاد امسال طراحان محسوب می‌شود. برای به‌روز بودن‌تان بهتر است شلوار از پایین تا بخورد که البته شلوارهای میدی مد امسال است.

زارا با راه‌راه می‌آید!

KEYWORDS

این هم یک طراحی ویژه و جدید برای خانم‌های اسپرت‌پوشی که طرفدار طراحی‌های برند «zara» هستند. ترکیب پارچه و لژ کنفی آن هم طرح راه‌راه ابتکار تازه‌ای است که برند زارا برای راضی نگه داشتن طرفدارانش در طراحی‌های تابستان امسال به خرج داده است.

 

منبع : مجله زندگی ایده آل / bartarinha.ir

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا