اخبار فرهنگی

تغییر چهره ۱۰ شخصیت مشهور +عکس

تکان دهنده‌ترین تغییر چهره‌های جهان به نظر شما کدام است؟ کدام یک از شخصیت‌های هنری و سینمایی امروز دنیا، با چهره‌های سال‌های قبلشان تفاوت محسوسی دارند؟

 تکان دهنده‌ترین تغییر چهره‌های جهان به نظر شما کدام است؟ کدام یک از شخصیت‌های هنری و سینمایی امروز دنیا، با چهره‌های سال‌های قبلشان تفاوت محسوسی دارند؟ این پرسشی است که پرتال کوتس پیپر اخیراً به دنبال پاسخ بر آن برامد و فهرستی از ۱۰ چهره مربوط به شخصیت‌های هنری معروف را مورد ارزیابی قرار دارد.
 
 این ۱۰ شخصیت مشهور عالم هنر به انتخاب این پرتال انتخاب شده است و عکس گذشته و حالا آن ها با تغییر آرایش و گریم، قابل مشاهده می‌باشد. البته تا کنون، مقالات و گزارشات زیادی در دنیا درباره چهره قدیم و کنونی چهره‌های مشهور جهان در عالم هنر و سینما و ورزش، منتشر شده است که این ۸ قاب تصویری، بخشی از دنیای تغییر چهره سلبریتی ها را تشکیل می‌دهد که جالب توجه می‌باشد و برای علاقمندان و طرفداران این شخصیت‌های هنری، همواره جذاب بوده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

 

 Renee Zellweger : رنه زلوگر، بازیگر و صدا پیشه مشهور آمریکایی است که تا کنون برنده اسکار، بافتا، اس ای جی و گلدن گلوب بوده است و از گران‌ترین بازیگران هالیوود می‌باشد. بازی وی در فیلم کوهستان سرد، سبب شد تا به عنوان بهترین بازیگر مکمل زن، جایزه اسکار را دریافت کند. وی در آوریل ۱۹۶۹ میلادی در تگزاس امریکا متولد شد. تغییر چهره وی، خیلی با قبل تغییری را نشان نمی‌دهد.  

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (رنه زولگو از گذشته تا حال- معجزه گریم و تغییر چهره اندک)

Uma Thurman : خانم اوما تورمن، مدل و بازیگر سرشناس امریکایی است که در آوریل ۱۹۷۰ متولد شد و در فیلم‌های متعددی نقش کلیدی داشته است. از فیلم‌های درام گرفته تا علمی-تخیلی و اکشن. بدون در نظر گرفتم فیلم‌های اولیه او همچون فیلم روابط خطرناک محصول ۱۹۸۸، شاید بتوان گفت وی با فیلم پالپ فیکشن به شهرت رسید.

این فیلم اثری از کارگردان مشهور هالیوود، کویینتین تارانتینو بود که به خاطر بازی در این فیلم اوما تورمن نامزد دریافت جایزهٔ اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب شد. از دیگر فیلم‌های وی در دهه ۱۹۹۰ می‌توان به بتمن و رابین، بینوایان و گاتاکا اشاره نمود. نام اوما تورمن بار دیگر به خاطر بازی در فیلم بیل را بکش (۲۰۰۳/۲۰۰۴) که این فیلم نیز اثری از کویینتین تارانتینو بود، بر سر زبان‌ها افتاد و به خاطر نقشش در این فیلم نامزد دریافت دو جایزه گلدن گلوب شد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (تغییر چهره کامل اوما ترومن از گذشته تا حال)

Meg Ryan : خانم مگ رایان، بازیگر و تهیه کننده سرشناس هالیوود است که در نوامبر ۱۹۶۱ در امریکا متولد شد و در فیلم‌هایی چون آناستازیا، بوسه فرانسوی، کیت و لیولوند و معتاد عشق، بازی کرده است. مگ، برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختل، بارها نامزد جوایز معتبری شده است، اما هیچ گاه، برنده نبوده است. تغییر چهره وی در این ساله، در قاب زیر ارائه شده است. به نظر شما خیلی تغییر کرده است؟ 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (مگ رایان از گذشته تا حال با تغییر چهره در گذر زمان)

Bruce Jenner : کاتلین جنر، بر خلاف موارد قبلی، شخصیت مشهوری در عالم هنرنیست اما به خاطر تغییر جنسیت، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و تا کنون سه بار، با کریستی جنز، لیندا تامپسون ازدواج کرده است. وی با جذب ۱ میلیون فالورر در ۴ ساعت در توییتر، رکورد گینس را در اختیار دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (بروس جنر در ۲ قاب – از گذشته تا حال)

Nicole Kidman : نیکول کیدمن، از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود است که به دلیل چهره کاریزماتیکش، همواره مورد توجه مجلات مد و لباس و سینما می‌باشد. وی ۱۱ سال به عنوان همسر تام کروز بود و اکنون به عنوان همسر کیث آرین از سال ۲۰۰۶ میلادی، شناخته می‌شود. وی برای فیلم ساعت‌ها، اسکار سال ۲۰۰۲ میلادی را به دست آورد. دارایی وی تا مارچ ۲۰۱۶، قریب به ۳۰۰ میلیون دلار استرالیا برآورد شده است. تغییر چهره زیادی در این عکس مشاهده می‌کنید؟ 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

 (نیکول کیدمن و تغییر چهره قابل توجه در ۲ قاب)

Lindsay Lohan : خانم لیندسی لوهان، بازیگر و مدل و خواننده سرشناس آمریکایی هست که یکی از دلایل معروفیتش، فعالیت به عنوان مدل برای مجلات مد در آمریکاست که بعضاً، از او به عنوان مدل ۱ میلیون دلاری نام می‌برند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

 (تغییر چهره اندک لیندسی روهان در ۲ قاب)

Portia de Rossi: خانم پورتیا دی روزی، که نام اصلی وی آماندا لی جی راجرز می‌باشد و زاده استرالیا می‌باشد و بازیگر می‌باشد که علت شهرتش، بازی در نقش تل پورتر، در سری آلی مک بیل است و همچنین بازی در نقش لیندسی بلوث فوتک در سریال پرورش شکست خورده می‌باشد. رابطه وی با آلن د جنرس، مجری مشهور آمریکایی، وی را در سال ۲۰۰۴ در کانون توجه رسانه‌ها قرار داد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

 ( پورتیا دی روزی در ۲ قاب)

Britney Spears : بریتنی اسپیرز، خواننده، بازیگر  مشهور آمریکایی است. او در مک کام، می سی سی پی به دنیا آمد و در کنوود، لوئیزیانا بزرگ شد. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده است.

بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد. آهنگ «عزیزم یک بار دیگر» در بیلبورد رتبه اول را کسب کرد.

او دومین آلبوم استودیویی خودش را به نام «اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم» در سال ۲۰۰۰ با موفقیت روانه بازار کرد. آلبوم اول و دوم بریتنی جایگاه او را به عنوان یک الگو تثبیت کرد و رکوردهای بسیاری به نام او ثبت شد. در ژوئن ۲۰۱۰ مجلهٔ Forbes در لیست ۱۰۰ سلبریتی تأثیرگذار در جهان بریتنی اسپیرز را در رتبهٔ ششم قرار داد. آیا تغییر چهره زیادی در خانم بریتنی، مشاهده می‌کنید؟

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (بریتنی اسپیرز در ۲ قاب)

angelina jolie: آنجلینا جولی، هنرپیشه مطرح هالیوود و همسر براد پیت، یکی از مطرح‌ترین سلبریتی های جهان است که تغییر چهره او، از بسیاری از هنرپیشه‌های هالیوود، قابل توجه تر می‌باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  وی، در فیلم‌های بسیاری بازی کرده و موفق به کسب اسکار و جوایز بین المللی شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

  (آنجلینا جولی- گذشته و حال در ۵ قاب)

scarlett johansson: اسکارلت جوهانسون، بازیگر و مدل سرشناس هالیوود است. 

اخبار,اخبار فرهنگی,تغییر چهره 10 شخصیت مشهور

 (اسکارلت یوهانسون )

دنیای تغییر چهره و لباس اشخاص مشهور که به celebrity transformation معروف است، بیش از ۵۴ میلیون محتوا در اینترنت ارائه کرده است که مخاطبان بسیار زیادی را به دنبال خود دارد.

 

اخبار فرهنگی – برترین ها

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا