اخبار فرهنگی

در خندوانه دیشب با حضور فردوسی پور چه گذشت؟

اخبار,اخبارورزشی,برنامه خندوانه

 ماجراهای فردوسی پور، جناب خان، بوسه هایی از طرف مایلی و قلعه نویی و البته مرگ با سقوط هواپیما برنامه خندوانه دیشب را جذاب کرد.

 و بالاخره این بار عادل فردوسی پور اسیر جناب خان شد. جناب خان که تا قبل از این هم خودش را خوب در دل مردم جا کرده بود، این بار سر شوخی های خود را با عادل باز کرد. البته که خود عادل هم نشان داد تماشاگر پر و پا قرص خندوانه است و بارها از اصطلاح جناب خان « هه هه هه هه و .. » استفاده کرد!

جناب خان در شروع یک شعر مخصوص برای عادل خواند و حسابی از او استقبال کرد. جناب خان گفت که در دانشگاه صنعتی شریف با عادل همکار است و هم لبولوژی درس می دهد!

خواب های عادل هم برای جناب خان تبدیل به سوژه شد و او هم از این گفت که من هم خواب لبو آلوئه ورایی می بینم! جناب خان حتی آی کیو خود را هم بالا تر از عادل دانست.

 او از این گفت که یورگن کلوپ را می خواست به پاری سن ژرمن ببرد اما عادل و لیورپولی ها او را زود تر جذب کردند. فردوسی پور درباره معضل جناب خان در پاری سن ژرمن یعنی فضای خالی بین تیاگو سیلوا و داوید لوییز، پیشنهادی به او داد که اگر کسی را بین آنها قرار دهد باید از دفاع خطی استفاده کند. درست همان سیستم مورد علاقه علیرضا علیفر!

فردوسی پور در ادامه از غذا های محلی کرمان هم گفت و کلی از شهر خودش تعریف کرد و برای همشهری هایش سنگ تمام گذاشت. بحث درباره همین چیز ها بود که عادل گفت خیلی بد غذا است و قورمه سبزی را بیشتر از هر غذایی دوست دارد. فست فود هم دوست دارد ولی نمی خورد.

 جناب خان برای فردوسی پور چند بیت شعر کرمانی هم خواند که به شدت مورد استقبال عادل قرار گرفت.

جناب خان از عادل سوالی پرسید که به گفته خودش سال ها ذهنش را مشغول کرده است. همان سوال معروف که «این چه وقت چیپ زدن بود آقای گل محمدی؟!» عادل مجبور بود درباره این اتفاق برای رامبد جوان که خیلی فوتبالی نیست، تعریف کند جریان آن پنالتی یحیی چه بود و از این گفت یحیی همیشه به او می گوید این جمله را مردم مدام به من در کوچه و خیابان می گویند.

عادل سوالی متفاوت از رامبد پرسید و به او گفت: «فکر می کنی چجوری می میری؟!» رامبد هم درباره این گفت که اتفاقا دیشب به همین فکر می کردم و در کل دوست دارم در شرایطی بمیرم که کاملا هوشیار باشم و بدانم اطرافم چه می گذرد و اینکه دوست دارد با لبخند از دنیا برود. عادل هم که ول کن نبود می گفت همیشه عاشق هیجان است و دوست دارد هواپیما سقوط کند و بمیرد!

البته گفت که دوست ندارم هنگام سقوط سکته کنم و بمیرم ولی دوست دارم موقع سقوط کسانی که دوستشان دارم در کنارم باشند! جناب خان هم از فرصت استفاده کرد و گفت دوست داری آقای قلعه نویی و مایلی کهن با تو همسفر باشند در این پرواز؟!
 
جناب خان به فردوسی پور گفت من وقتی می گویم «هه هه هه هه و …» باید به کمیته اخلاق بروم؟ عادل هم در جواب گفت این به منشور اخلاق مربوط است که تو بعد از آن چه می گویی؟!
 
عادل درباره مسابقه پیامکی برنامه ۹۰ هم که این روز ها سوژه حاشیه ساز ها شده است، گفت که هر پیام دقیقا به همان مقدار خرج برای بینندگان دارد که آنها به همدیگر پیام معمولی می دهند.

عادل رو به دوربین خندوانه به پدر و مادر خود هم احساساتش را ابراز کرد. حرف زدن درباره مهربانی های پدر و مادرش برایش خیلی سخت بود و او فقط از این گفت که خیلی آنها را دوست دارد.

عادل و رامبد و جناب خان و امیر فردوسی پور، برادر عادل در آخر یک عکس سلفی هم با هم گرفتند. جناب خان هنگام عکس گرفتن از طرف مایلی کهن عادل را بوسید ولی از طرف قلعه نویی این کار انجام نشد!
 
جناب خان در آخر گفت خداحافظ عادل فردوسی پور و شاید خداحافظ خندوانه. رامبد جوان که به قول عادل ۲ دقیقه هم فوتبال ندیده است، خبر نداشت این اشاره به همان جمله فردوسی پور بعد از بازی دوم ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ دارد که گفت خداحافظ جام جهانی و شاید خداحافظ برانکو ایوانکویچ.

 اخبار فرهنگی – خبرآنلاین

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا