اخبار فرهنگی

نیوشا ضیغمی: تجربه جدیدی را در شام عاشقانه سه نفره کسب کردم

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,ضیغمی

بازیگر فیلم سینمایی “اخراجی ها ۱و۲” با اعلام اینکه برخی اوقات محاسبات بازیگران درست از آب درنمی آید از بازی در جدیدترین فیلم سینمایی خود گفت.

به برنا،نیوشا ضیغمی بازیگر سینما در رابطه با علت حضور خود در فیلم سینمایی”شام عاشقانه سه نفره”، خاطرنشان ساخت: این اثر برای گروه”هنروتجربه” ساخته شده است. نقش و موقعیتی که در این اثر ایفا کردم دارای جذابیت های حداقل برای شخص من بوده است، همچنین در این فیلم تجربه جدیدی را کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه برخی اوقات محاسبات بازیگر درست از آب درنمی آید، بیان کرد: در حال حاضر چون اکران این اثر به پایان رسیده است، اعلام می کنم که از خروجی “آدم باش” به کارگردانی مجید جوانمرد راضی نیستم و تنها به خاطر سرمایه گذار این فیلم در مقطع اکران عمومی این اثر نارضایتی خودم را اعلام نکردم حتی در خصوص این فیلم با مطبوعات گفتگو نکردم، از این اتفاق ها به هر حال رخ می‌دهد ولی در مجموع تلاش می کنم انتخاب های داشته باشم که حداقل برای خودم قابل قبول باشد.

نیوشا ضیغمی در پاسخ به اینکه بازیگر برچسبی نیستید، گفت: همیشه سعی کردم که خودم را به واژه های نظیر محفلی، طبقه‌ای و …وصل نکنم و نخواهم کرد چرا که در اینگونه آثار اصلا دوست ندارم که بازی کنم.
 
وی افزود: اصلا تمایل به گرفتن جای بازیگری ندارم و در کستینگ ثابتی هم حضور نداشته‍‎ام، همین که در درون از مسیری که در عرصه بازیگری طی کردم راضی هستم خوشایند است، چرا که ترجیح می‌دهم آنگونه که هستم خودم را نشان بدهم.

 گرد آوری مطالب : iranbanou.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا