اخبار فرهنگی

آوازخوانی بازیگر «شهرزاد» در «خندوانه» / انتقاد رامبد جوان از دعواها در فضای مجازی

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» میزبان مهدی سلطانی بازیگر «کیمیا» بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ برنامه چهارشنبه شب «خندوانه» طبق روال هرشب با نمایی از رامبد جوان و تماشاگران آغاز شد و پس از آن شاهد ورود نیما و استاد کهنمویی بودیم.

کهنمویی شوخی‌هایی در خصوص لباس و مد و طرح هایی که به تازگی در بازار عرضه می شود را بیان کرد و درخواست کرد سعی کنید لباس هایی که می پوشید، محتوا داشته باشد.
 
پس از آن آیتمی با حضور رضا و بیژن بنفشه خواه در شهر اصفهان پخش شد که مکانهای دیدنی آنجا را نشان می دادند.
 
در ادامه از یک بازیگر مودب و کسی که برای هر کار خود دلیل دارد، به روی صحنه دعوت شد و آن شخص مهدی سلطانی بود.

وی در ابتدا از سریال «شهرزاد» که حدود شش ماه زمان برده و شهریور ماه پارسال تمام شده است، گفت و اینکه تجربه های جدید و تنوع در این عرصه باعث می شود خودمان را تکمیل کنیم.
 
مهدی سلطانی متولد سال ١٣۵٠و  پنج برادر دارد و فرزند اول خانواده است که دیگر برادان او در زمینه های غیر از هنر فعالیت می کنند.

در ادامه مهدی سطلانی برای مردم آواز خواند و گفت: این موضوع از سریال «مادرانه»  و به پیشنهاد یک آهنگساز انجام شده است.
 
در آیتمی که در بین این برنامه پخش شد شهرام حقیقت دوست و حسن فتحی از شخصیت مهدی سلطانی گفتند.
 
در ادامه رامبد جوان از مهدی سلطانی خواست که به جای گوینده خبر یک خبر خوب را به مردم بدهد که وی گفت: بینندگان عزیز از این به بعد قرار نیست که در جهان جنگی رخ دهد.

وی ادامه داد:بسیاری از جرمهای سنگین جهان محصول خشم هستند. مثل قتل،٩٠درصد قتل ها و شکنجه ها وقتی ایجاد می شود که انسان خشم دارد و آنهای که کنترل می‌کنند، قاتل نمی‌شوند و افرادی که نمی‌توانند قاتل می‌شوند. خشم یک رویداد و پدیده است و آن افراد در لحظه بیمار هستند و باید آن لحظه را درمان کرد.

در ادامه ی این صحبت‌ها رامبد جوان از خشم‌هایی که در فضای مجازی به صورت ناسزا و الفاظ رکیک نشان داده می‌شود و چقدر وحشتناک است، گفت.
 
مهدی سلطانی از اهمیت کتاب خواندن و تاثیر آن بر روی فرهنگ انسانها گفت. او می‌گوید: به دلیل اینکه کتاب ثمره‌ی سالها تلاش یک انسان است و با خواندن آن می‌شود با تجربه ی چندین ساله‌ی یک آدم آشنا شد.

پس از بازی پانتومیم جوان و سلطانی و اهدای لوح «خندوانه» به وی و خواندن شعر همراه با تماشاگران برنامه دیشب هم به پایان رسید.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا