اخبار فرهنگی

مهران مهام: طراحی قصه «زیر آسمان شهر ۴» زمان طولانی می‌طلبد / ساخت ۲ سریال جدید در دستور کار

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مهران مهام

طراحی قصه «زیر آسمان شهر ۴» طولانی است و بعد از مشخص شدن شخصیت‌ها و شغل آنها، قصه سریال را می‌نویسیم.

مهران مهام تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛  درباره مجموعه «زیر آسمان شهر ۴» گفت: به دلیل اینکه این سریال شخصیت محور است، طراحی آن دوره طولانی خواهد داشت؛ چرا که برای بعد از اینکه شخصیت‌ها مشخص شوند، باید شغل و کاراکتر آنها را تعیین کنیم و بعد  قصه سریال را به نگارش درآوریم.

وی ادامه داد: نگاه ما برای این سریال مانند روزنامه است و اتفاقات روز را در چند قسمت خواهیم داشت. عطاران به عنوان طراح پروژه در کنار ماست. به خاطر حضور وی در «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» بیشتر در اوقات بیکاری با او همکاری خواهیم داشت.

تهیه‌کننده «خانه به دوش» در خصوص سریال تلویزیونی «ویلا» گفت: عواملی که برای سریال «ویلا» انتخاب کرده بودیم، به دلیل متوقف شدن کار، احتمال  تغییر دارد؛ چرا که ممکن است پیشنهادهای دیگری داشته باشند. با تغییر مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما، منتظر تصمیم‌های جدید هستیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سریال «ویلا» قرار بود، برای ایام نوروز آماده شود، احتمال دارد یکی از گزینه‌ها برای نوروز سال بعد باشد.
 
این تهیه‌کننده درباره کارهای جدید خود اظهار داشت: در حال طراحی دو سریال «پنجره» به نویسندگی برزو نیک‌نژاد و همچنین سریال «آلاخون والاخون» به نویسندگی محمد تنابنده هستم.

مهام در پایان گفت: نوید چشم اندازی خوب را به همه مردم می‌دهم؛ چرا که با برنامه‌ریزی معاونت سیما که ما این روزها از نزدیک با آن در ارتباط هستیم، آنتن مجدد به روزهای اوج خود بر می‌گردد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا