اخبار فرهنگی

«شیرین» شهرزاد ادامه خواهد داشت

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شهرزاد

در آخرین قسمت سریال «شهرزاد» معلوم شد شخصیت «بزرگ‌آقا» با بازی علی نصیریان کشته می‌شود، اما «شیرین» دختراو با بازی پریناز ایزدیار بیهوش از صحنه خارج می‌شود و سرنوشتش مبهم می‌ماند.

 به گزارش آی سینما, در آخرین قسمت سریال «شهرزاد» معلوم شد شخصیت «بزرگ‌آقا» با بازی علی نصیریان کشته می‌شود، اما «شیرین» دختراو با بازی پریناز ایزدیار بیهوش از صحنه خارج می‌شود و سرنوشتش مبهم می‌ماند. ایزدیار در این‌باره به ما می‌گوید که نقش‌اش ادامه دارد و برای بازی در فصل دوم این سریال قرارداد بسته است.

اینکه چه بازیگران تازه‌ای در سری دوم سریال «شهرزاد» حضور خواهند داشت هنوز مشخص نیست و تا کنون محمد امامی تهیه‌کننده این سریال، فقط حضور بازیگران اصلی آن چون ترانه علیدوستی و شهاب حسینی را تایید کرده است، بخصوص که آخرین قسمت این سریال با اتفاقات نیمه‌تمامی به پایان رسید و سوالات مختلفی را در ذهن مخاطب باقی گذاشت.

از جمله این اتفاقات درگیری شخصیت «قباد» با بازی شهاب حسینی با «شیرین» و «بزرگ آقا» بود که در این درگیری «بزرگ‌ آقا» با بازی علی نصیریان کشته و «شیرین» که سرش به لبه تخت برخورد کرده، بیهوش از صحنه خارج می‌شود. پریناز ایزدیار در حاشیه جشن حافظ در پاسخ به این سوال که نقشش در سریال ادامه خواهد داشت یا نه به آی سینما گفت: «بله نقشم ادامه دارد و برای بازی در «شهرزاد ۲» قرارداد بسته‌ام.»

البته در بسیاری از سریال‌ها در فصل دوم نقش‌های قدیمی فرعی در چند قسمت ادامه پیدا می‌کنند و بعد حذف می‌شوند به همین دلیل مشخص نیست که با وجود بستن قرارداد این نقش همچنان به صورت پررنگ در داستان حضور داشته باشد یا کمتر شود و در این‌باره فقط باید منتظر پخش سریال بود.

البته می‌توان در این‌باره گریزی نیز به حرف‌های دی‌ماه گذشته حسن فتحی، درباره فصل‌های مختلف این سریال زد؛ به گفته او فصل اول سریال در اوایل دهه ۳۰ می‌گذرد و فصل دوم در اواخر این دهه ادامه پیدا خواهد کرد که ظاهرا باقی عمر شخصیت‌های فصل اول را روایت می‌کند. همچنین فصل سوم «شهرزاد» قرار است به سال‌های بعد از انقلاب و زمان معاصر برسد. این‌طور که اعلام شده فصل دوم نیمه اول شهریورماه امسال کلید می‌خورد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا