اخبار فرهنگی

از گوش کردن به آهنگ «خندوانه» تا بردن بازی باخته / دو ستاره والیبال در برنامه رامبد جوان چه گفتند؟

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مجتبی میرزاجانپور و فرها قائمی مهمان برنامه «خندوانه» بودند و از خاطرات مشترک‌شان گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، برنامه «خندوانه» شامگاه پنجشنبه اول مهر‌ماه میزبان بلند قامتان والیبال ایران، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور بود.

ابتدا قائمی دورترین خاطره‌ای را که در یاد داشت بازگو کرد: «سال‌ها پیش که پدر‌بزرگم زنده بود، من را به مزرعه‌اش می‌برد، من آنجا با بچه‌ها بازی می‌کردم و هر وقت که مرا برمی‌گرداند بسیار ناراحت بودم و هیچ وقت دوست نداشتم مرا به خانه برگرداند.»

میرزاجانپور هم خاطره خود را چنین روایت کرد: «دورترین خاطره‌ای که در یاد دارم شیطنت‌های دوران کودکی و جبران اذیت‌های دیگران با تیر‌وکمانم بود و هر‌روز یک نفر شاکی به خانه ما می‌آمد.»

در ادامه قائمی از نحوه آشنا شدنشان گفت: «آن زمان که نوجوان بودیم مجتبی با تیم پرسپولیس برای مسابقه به گنبد آمد و ما در مسابقه حسابی باهم کل، کل داشتیم و باهم لج بودیم و همین مانده بود که باهم دعوا کنیم، تا اینکه در اردو تیم ملی همدیگر را دیدیم و حسابی به هم خندیدیم و باهم رفیق شدیم و فهمیدیم که چقدر نقاط مشترک داریم.»

سپس میرزا‌جانپور و قائمی به درخواست رامبد ترانه‌های مازنی و گنبدی برای حضار اجرا کردند.

در ادامه گفت‌و‌گو هر دو مهمان باخت در مسابقات، به خصوص در برابر لهستان را بدترین اتفاق برای خود دانستند. همچنین درباره آینده تیم گفتند که این تیم تا پنج سال دیگر دوام دارد.

این دو ورزشکار درباره هیجان انگیز‌ترین بازی خود از بازی انتخابی المپیک با چین یاد کردند.

ماجرای گوش دادن به آهنگ «خندوانه» در میان یک بازی در حال باخت و در ادامه برد آن بازی خاطره دیگری بود که این ورزشکاران تعریف کردند.

در پایان میرزاجانپور قطعه ای زنده برای حضار اجرا کرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا