گردشگری

مقصد همین یک قدم است

خرید آنلاین بلیط  هواپیما, بلیط داخلی و بلیط خارجی هواپیما,خرید بلیط هواپیما

سریع ترین و به صرفه ترین راه خرید بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سامانه آنلاین 

خرید بلیط  هواپیما

می توانید از ۳ درصد تخفیف برخوردار شوید. در سایت

آژانس هواپیمایی قصر شیرین

این امکان فراهم شده است که انواع بلیط هواپیما ، اعم از بلیط سیستمی و بلیط چارتری , بلیط داخلی و بلیط خارجی به اقصی نقاط جهان را به صورت آنلاین خریداری کنید.

اگر از طریق سیستم آنلاین ، بلیط هواپیما تهیه می کنید این امکان برای شما وجود دارد که بدون اینکه به زحمت بیفتید زمانبندی ها و قیمت بلیط ها را مقایسه کنید و مناسب ترین زمان و قیمت را انتخاب کنید.

شما میتوانید با انتخاب مسیر در پرواز های یکطرفه و  دوطرفه ، وزدن گزینه جستجو از لیست پرواز های نشان داده شده گزینه مناسب از  نظر ساعت پرواز و قیمت و کلاس پروازی را انتخاب کنید و از طریق آنلاین هم  پرداختی خود را واریز کنید و اطلاعات پروازتان را از طریق ایمیل و پیامک دریافت کنید.دقت کنید که نیازی به مراجعه حضوری یا مهر و امضای بلیط نمی باشد.فقط ۲ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشید واز بلیط یک پرینت تهیه کنید و حتما کارت  شناسایی تان را همراه ببرید.

در حین خرید بلیط باید اطلاعات مسافر را درست وارد کنید چون بعد از صدور بلیط امکان ویرایش وجود ندارد .اگر بلیط به ایمیلتان ارسال شد و شما نتوانستید  آن را ببینید .پوشه های اسپم و جانک ایمیلتان را هم چک کنید.

 استرداد آنلاین بلیط هواپیما ،خدمتی دیگر به مشتریان ارجمند میباشد که به صورت آنلاین و در اسرع وقت، بلیط هواپیما رزرو شده از سوی شما کنسل و بازپرداخت به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که امکانات و کلاس پرواز نقش به سزایی در قیمت خواهد داشت اما همیشه هم قیمت پایین در پرواز به نفعمان نخواهد بود باید دید که آیا خدمات مورد انتظار مان را دریافت خواهیم کرد یا نه.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا